1-ლი
დღე
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
· სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა.
·
ისტ- კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის.
·
ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში.
·
ისტ-ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანები. სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები.
·
ელექტროული ფოსტა gmail.com
·
გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.
მე-2 დღე
·
გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP
·
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები.
·
სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში
მე-3 დღე
·
სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
·
პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები.
·
D-GP_IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.
მე-4 დღე
·
სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება.
·
ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამოყენება სასწავლო პროცესში
·
აუდიო- ვიდეო საშუალებებისა და ვებ გვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში
მე-5 დღე
·
კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
·
ელექტრონული დღიური-ბლოგი.
·
სწავლის შეფასება- ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.
მე-6 დღე
·
გაკვეთილის შეფასება . რუბრიკების დამზადება
·
ისტ-ის გამოყენება ,მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
·
ბლოგის მართვა.
მე-7 დღე
·
სასწავლო პროექტის მომზადება, დაგეგმვა.
·
Googl-ის სერვისები. დისკი
·
ბლოგის რედაქტირება
მე-8 დღე
·
დისტანციური სწავლება
·
Googl-ის სერვისები- დისკი , ბლოგი თარჯიმანი.
No comments:
Post a Comment