1-ლი
დღე
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.
·          სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა.
·        
 ისტ- კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის.
·        
ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში.
·        
ისტ-ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანები. სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები.
·        
ელექტროული ფოსტა gmail.com
·        
გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.
 მე-2 დღე
·        
გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP
·        
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები.
·        
 სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში
მე-3 დღე
·        
სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
·        
პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები.
·        
D-GP_IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.
მე-4 დღე
·        
სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება.
·        
ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამოყენება სასწავლო პროცესში
·        
აუდიო- ვიდეო საშუალებებისა და ვებ გვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში
მე-5 დღე
·        
კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
·        
ელექტრონული დღიური-ბლოგი.
·        
სწავლის შეფასება- ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.
მე-6 დღე
·        
გაკვეთილის შეფასება . რუბრიკების დამზადება
·        
ისტ-ის გამოყენება ,მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
·        
ბლოგის მართვა.
მე-7 დღე
·        
სასწავლო პროექტის მომზადება, დაგეგმვა.
·        
Googl-ის სერვისები. დისკი
·        
ბლოგის რედაქტირება
 მე-8 დღე
·        
დისტანციური სწავლება
·        
Googl-ის სერვისები- დისკი , ბლოგი თარჯიმანი.
No comments:
Post a Comment